Sivut

keskiviikko 16. kesäkuuta 2021

ELÄMÄNI AAKKOSET


Kukkuu, pitkästä aikaa!

Synttäreiden kunniaksi otin aikaa itelleni yhen blogipostauksen verran.

Blogin puolella on ollut melkoista hiljaiseloa, kun mulla ei ole kaikessa yksinkertaisuudessaan ollut aikaa.

On kuitenkin jo pitkään kutkutellut ajatus tämän herättelemisestä henkiin, ja tässä sitä nyt sitten ollaan.


Tänään mulla kilahti mittariin 23 ikävuotta, ja sen kunniaksi ajattelin vähän tarkastella, että millaista - tai mitä, mun elämä tällä hetkellä on.

Joten nyt - ehkä jopa klassikoksi kutsuttava Elämäni aakkoset!


Ajanpuute

Nyt kahden lapsen äitinä on lähes vakio, että päivistä loppuu tunnit kesken.

Breezer

Jos haluan rentoutua, tai vaikka palkita itseni raskaasta viikosta - lämmitän saunan ja juon Breezerin.

Cheese

Tää on ehkä vähän sellanen fun fact, mutta mä rakastan juustoa!

Kermajuusto, aurajuusto ja cheddar on mun top 3 mitä tulee juustoihin.

DIY

Tiedättehän te - do it yourself.

Mä rakastan käsillä tekemistä, ja mulla olisi mielessä älyttömän monta projektia jotka haluaisin toteuttaa.

Mutta, siinä on yksi mutta - kohta A.

Epätäydellinen

Mä olen epätäydellinen, mun elämä on epätäydellistä - epätäydellisyys on aitoa ja koska aitous on mun tavaramerkki, en pelkää sitä näyttää.

Flowers

Musta on tullut kunnon kukkaistyttö, vaikken vieläkään oo mikään mestari mitä niiden hengissä pitämiseen tulee.

Google

Uskallan sanoa että tää on jokaisen paras kaveri ja samaan aikaan pahin vihollinen. 

Kolme viimeisintä Google-hakuani ovat unipesä, silikonihelmet ja kuinka elvyttää nuupahtanut ruukkuruusu..



Hyötyliikunta

Hyötyliikunta, jota tulee harrastettua PALJON ihan huomaamattaankin: mm. masukipuisen vauvan sylissä hytkyttely ympäri taloa kävellen.

Instagram

Joskus ajattelin, ettei Instagram oo mun juttu.. mutta nyt siitä on tullut mulle rakas harrastus - saattaa kuulostaa hullulta mutta niin se on.

Jos..

Vihaan jossittelua. 

Mutta siitäkin huolimatta että vihaan, niin mun elämä on nyt täynnä sitä.

"Jos Rasmus nukkuu päiväunet."
"Jos ehdin.." & "Jos jaksan.."

Kaaoskahvit

Kaaos ja kahvi - kaksi asiaa jotka olennaisesti kuuluvat mun elämään.

Olen nimennyt päiväkahvit kaaoskahveiksi, koska jollen ole jossain muualla kuin kotona, juon ne keskellä kaaosta. 

Lastensuojelu

Mulla on pitkältä aikaa omakohtaista kokemusta lastensuojelusta, ja mun unelmatyöpaikka on lastensuojelulaitos.

Mamma

Mä olen mamma, ja miten se sanotaan.. Mammautunut? Kuulostaa oikealta.

En melkein edes muista enää nimeäni, ja jos joku kutsuu mua Tiiaksi, menee hetki ennenkuin tajuan että hei, minä!

Netflix

Kuopuksen iltatankatessa tissillä, laitan Netflixistä lempparisarjan pyörimään - ja katsonkin sitä sitten usein ihan liian myöhään..

Tällä hetkellä tuijottelun alla on Blackspace - Uraäideistä on tullut uusi kausi ja Eliittikoulusta tulossa, joten tiedänpähän mitä seuraavaksi katson. 


Oranssi

Vaikka mun vaatekaappi on pullollaan mustaa ja muita tylsiä, tummia värejä niin oranssi on yksi mun lempiväreistä keltaisen, vihreän ja violetin ohella. Oranssi on muuten myös yksi Luukaksen lempiväreistä!

Pinterest

Voisin viettää tuntikausia selaten Pinterestiä, jos siihen olisi mahdollisuus - tuo sovellus on mun suurin inspiraationlähde. 

Quotet

No se Pinterest. Ja Facebook.

Tällä hetkellä mun puhelimen galleriassa on 958 Pinterestistä tallennettua quotea ja 825 Facebookista.

Rakkaus

Sitä tästä taloudesta ei puutu, ja se myös niin näkyy kuin kuuluu.

"Rakas" on meidän jokaisen perheenjäsenen lempinimi.

Sisustaminen

Tää on jotain, johon olen hurahtanut.

Mutta palataan kohtaan A - kaikki on siis vielä vasta suunnittelutasolla.

M' pyörittelee vaan silmiään ja päätään, kun kuuntelee mun suunnitelmia - melkein lähennellään jo sitä "koko huusholli uuteen uskoon".

Tassut

Leo ja Leon tassut - jälkimmäinen on kyllä yksi samperin murheenkryyni.

Tassujenhoito on meille arkipäivää, niitä pestään, kuivataan, rasvataan.. 

Unelmat

Nykyhetkessä mun unelmat on aika arkisia: unelmoin mm. siitä että saisin tehdä jonkin käsityön valmiiksi asti, syödä ruokani keskeytyksettä ja lämpimänä.. Sellaisia äitiunelmia.



Vauva-arki

Sitähän tässä eletään, rinnakkain uhmaikä-arjen kanssa.. huh. Melkoinen hullunmylly.

Wedding

Ehei, älkää liikaa innostuko - ei ole häitä tulossa, vielä ainakaan.

Mutta koska hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, olen mä jo - kukaan tuskin yllättyy kun sanon että: suunnitellut kaiken lähes valmiiksi.

Vaikkei niistä pirskeistä ole vielä tietoakaan, mutta joku kaunis päivä!

Yksinäisyys

Ehkä en olisi halunnut tätä tähän kirjoittaa, mutta tämä nyt oli ensimmäinen Y:llä alkava asia joka mulle tuli mieleen - valitettavasti.

Zzz..

Väsymys ja sen aiheuttamat silmäpussit, puhumattakaan silmänalusien tummuudesta.. huh.

Åhå - oho

Vähän piti väännellä ja käännellä, että keksin tähänkin jotakin.. mutta, olisipa homma laskea, montako kertaa päivän aikana jonkun suusta kuuluu oho.

Äidinmaito

Yksi mun suurimmista ylpeydenaiheistani - Luukaksen kanssa imetystaival päättyi liian aikaisin, ja olen älyttömän onnellinen siitä, että Rasmuksen kanssa onnistuu.

Öhö öhö öhö

Tää kuvastaa superhyvin mun ja M'n huumorin tasoa - aivan p*skaa, mut meidän mielestä just parasta: sarkasmia ja v*ttuilua, unohtamatta aivan puulta maistuvia puujalkoja.




Sellaiset on mun tänhetkisen elämäni aakkoset - voisi olla hauska idea uusia tämä postaus jokaisina synttäreinä, niin näkisi kuinka se elämä oikein vuosien mittaan muuttuu!

Onpa muuten mukavaa olla taas blogin parissa näpyttelemässä, palaillaan taas pian!
No okei, ehkä perun tuon "pian" - arki kun on niin arvaamatonta nyt. 

Mutta toivottavasti palaillaan taas pian!

🖤 Tiia Krista Annika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti